Neues Thema starten

GPX wahlweise als Route oder Track speichern / choose format when saving GPX

Ich greife dieses Thema, welches vor 2 Jahren angelegt und mittlerweile geschlossen wurde nochmals auf. Eine Stellungnahme dazu seitens MRA habe ich leider nirgends gefunden.

Wie auch der erste Author vor zwei Jahren mache ich momentan Klimmzüge mit Umweg in weitere Anwendungen, nur um am Ende ein Gesamtbild meiner gefahrenen Strecken für meine Reisedokumentation / Blog zu bekommen. Ich kann darauf einfach keine Wegpunkte gebrauchen.

Ich denke es wäre eine einfache Sache, zumindest das Export Format "Track Only" einzuführen, damit hätte ich schon mal eine weitere Anwendung gespart. Mit dem Track gehe ich dann in die nächste Anwendung für einen Screenshot. Perfekt wäre es, wenn ich die Wegpunkte in MyRoute-app einfach ausblenden könnte, dann müsste ich nur noch einen Screenshot machen und fertig.

-----------------------------------------------------------------------------------------

I pick up this topic again, which was created 2 years ago and meantime closed. Unfortunately, I have not found a statement of MRA.

Like the first author two years ago I'm currently doing pull-ups with detours into further applications, just to get an overall picture of my driven routes for my travel documentation / blog at the end. I just can not show waypoints on that picture.

I think it would be a simple matter, at least to implement the export format "Track Only", so I would save one application. With the track I go to the next application for a screenshot. It would be perfect if I could simply hide the waypoints in MyRoute app, then I would just have to take a screenshot and I'm done.

1 Person hat diese Frage

Dear Albert,

Thank you for your suggestion. It might indeed be interesting, therefore, we will take it into account in the future. We, however, get a lot of suggestion and therefore we will investigate how many other users would like to have this feature since then we can prioritize the suggestions.

Kind regards,

Koen Meijering

Customer Support

Sorry - wrong picture in first post :)